5 iunie 2015

Brățară din piele cu model celtic

Azi am avut ceva chef să îmi fac două brățări din piele. Vă prezint doar procesul de fabricare doar pentru una dintre ele, cealaltă fiind identică.

Primul pas a fost să fac pe calculator un model și să-l printez la scară 1:1.


Am umezit pielea și am transferat modelul prin apăsare cu pixul peste hârtie. După accea am continuat tăierea cu un cuțitaș specializat numit swivel knife.






A urmat sculptarea propriuzisă.





La final am vopsit și am dat cu fixator pentru vopsea care are și rol de impermeabilizare.

I-am pus un pin (nu știu exact cum se numește) ca sistem de închiere și am lasat-o să se usuce.


Scule materiale și substanțe folosite:


Partea bună e că în ultimii ani oameni cu spirit antreprenorial au început să aducă și la noi unlte pentru piele. Va dau link-uri mai jos.

Edge beveler no. 3 aici.
Groover aici.
Set unelte pentru piele (include și swivel knife-ul) aici.
Disc pentru netezit marginile aici.
Preducele pe care le găsiți peste tot.
Pinul e cumparat acum mulți ani de pe Brisa.fi.

Va puteți delecta aici cu toate uneltele pentru piele care se găsesc la noi. Unele nu sunt în stoc. Vă recomand să-l contactați pe Cătalin, proprietarul magazinului, pentru a vedea când mai aduce acumite produse.

Toate cele bune
Alex

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Orice link care duce spre vanzare de produse va fi considerat spam. Multumesc pentru vizita si lectura placuta in continuare.